Administraatori teenus

Üha kiireneva elutempoga maailmas on ühelt poolt oluline töö efektiivsuse pidev tõus, teisalt tööaja paindlikkus ja optimaalsus. On oluline, et tööprotsessid oleksid sujuvad ja koordineeritud.

Meie administraator on justkui erinevaid osapooli ühendav sild, mis tagab kogu omanikest, rentnikest ja klientidest koosnevale võrgustikule mugava ning organiseeritud töökeskkonna.

Meie administraatorite põhiülesannete hulka kuulub:

Väikese tugiteenuseid pakkuva ettevõttena on meie prioriteediks personaalne lähenemine ja teenus, mis lähtuks vahetult kliendi soovidest ja vajadustest. Meie administraatorid on läbinud erinevaid täiendkoolitusi, mistõttu kohanevad nad hästi töökeskkonnas ja erinevates olukordades, olles oluliseks lüliks teie ettevõtte igapäevase töö sujuvas korraldamises.
Hoone omanikul väheneb halduskoormus ning tagatud on kindlustunne ka siis, kui objektilt eemal olla.

Kui Sul tekkis teenuse vastu huvi, ent vajaksid ka muude ülesannete integreerimist administraatori töösse, võta meiega ühendust ja leiame Sulle või Sinu ettevõttele sobiva lahenduse

Müügijuht Kristiina
kristiina@tugiplus.ee